Salgs- og leveringsvilkår

Sist oppdatert: 4. august 2025

Disse salgs- og leveringsvilkårene gjelder for kjøp av produkter og tjenester fra:

Feminint Lederskap AS
Org.nr: 996 673 286
E-post: [email protected]
Nettside: www.businessfrasjela.no
Kontaktperson: Mette-Marit Nordby

 

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, informasjonen gitt i bestillingsløsningen og eventuelle særskilt avtalte vilkår. Dersom det oppstår motstrid mellom opplysningene, gjelder særskilt avtalte vilkår foran, så fremt de ikke strider mot ufravikelig lovgivning. Avtalen utfylles av gjeldende lovgivning, inkludert angrerettloven og forbrukerkjøpsloven.

2. Partene

Selger: Feminint Lederskap AS, representert ved Mette-Marit Nordby
Kjøper: Den personen som foretar bestillingen og betegnes som kjøper.

3. Pris

Alle priser oppgis i norske kroner og inkluderer merverdiavgift der det er relevant. Det skal ikke påløpe skjulte gebyrer eller tillegg som ikke er avtalt før kjøp.

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende når bestillingen er gjennomført og bekreftet. Ved skrivefeil i tilbud eller bestilling som den annen part burde forstått, er avtalen ikke bindende.

5. Betaling

Betaling skjer via oppgitte betalingsløsninger ved bestilling. Dersom betaling tilbys via faktura, er betalingsfristen 14 dager fra utsendelse. Kunder under 18 år kan ikke betale med faktura.

6. Levering

Digitale produkter leveres som regel umiddelbart etter kjøp, med mindre annet fremgår. Ved fysiske varer eller tjenester med avtalt leveringstid, skjer levering innen rimelig tid – normalt innen 30 dager.

7. Risiko

Risikoen for varen går over på kjøper ved levering, jf. punkt 6.

8. Angrerett

Kjøp gjort av forbruker via nett, telefon eller e-post omfattes av angrerettloven.
Kjøper har rett til å angre innen 14 dager fra kjøp eller mottak av produktet.
Kjøper må selv dekke eventuell retur, og angreretten gjelder ikke dersom produktet er tatt i bruk utover det som er nødvendig for å undersøke det. Digitale produkter anses som levert og forbrukt dersom kjøper har startet nedlasting eller tilgang, og angreretten kan da bortfalle.

9. Forsinkelse og manglende levering

Dersom levering uteblir, kan kjøper kreve oppfyllelse, heving og/eller erstatning i henhold til forbrukerkjøpsloven. Kjøper skal i slike tilfeller kontakte selger skriftlig.

10. Mangel ved varen

Ved feil eller mangel kan kjøper kreve retting, omlevering, prisavslag, heving eller erstatning, i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjon må fremsettes innen rimelig tid og senest innen to år (fem år ved varer ment å vare vesentlig lenger).

11. Kjøperens mislighold

Ved manglende betaling eller andre brudd på avtalen, kan selger kreve oppfyllelse, heving og/eller erstatning. Renter og gebyrer kan tilkomme ved forsinket betaling i henhold til forsinkelsesrenteloven og inkassoloven.

12. Garanti

Eventuelle garantier kommer i tillegg til forbrukerens lovfestede rettigheter og skal oppgis skriftlig.

13. Behandling av personopplysninger

Feminint Lederskap AS er behandlingsansvarlig for personopplysninger som samles inn ved kjøp. Opplysningene brukes kun til å gjennomføre bestillingen, og behandles i tråd med vår personvernerklæring og gjeldende lovgivning.

14. Konfliktløsning

Ved uenighet skal partene forsøke å løse saken i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan forbruker kontakte Forbrukerrådet (www.forbrukerradet.no). Tvister avgjøres etter norsk rett.


© 2025 – Feminint Lederskap AS. Alle rettigheter reservert.

www.businessfrasjela.no

Viktig: Tjenestene og produktene våre er ment som støtte for deg som er fysisk og mentalt frisk. Dersom du har medisinske eller psykologiske utfordringer, skal disse håndteres i samarbeid med lege eller annen autorisert fagperson.